• Reklama

New Age

Locking, Poping, Videoclip dance, House, Wacking, Bollywood dance, Taniec brzucha, krumping, Show dance, Electric Boogie, tańce narodowe i inne

Moderator: Lili

New Age

Postprzez hiphophooray » 23 maja 2010, 11:34

Jeżeli był już wątek to przepraszam, ale nie znalazłam. Więc New Age. Przybliżycie mi może trochę historię : ) Jaka jest różnica między New Age a New Style?
Ja chce być tam gdzie ty!
Tam gdzie niebo lekko dotyka wody
Usunę z pod nóg kłody, pokonam przeszkody
Będziemy tylko ja i ty ...
hiphophooray
V.I.P.
V.I.P.

Reklama

New Age

Postprzez Alhana » 23 maja 2010, 15:45

New Age?
Może być jest git, choć do moich ulubionych stylów nie należy. ^^
Nie znam się jakoś nie wiadomo jak, ale spróbuję jakoś powiedzieć co nieco...
New Age istnieje stosunkowo od nie tak dawna. Jest to połączenie wielu stylów, od hip hopu, przed dancehall, house, po jazz czy modern. Także... Można sobie pozwolić na bardzo wiele, że tak powiem.
Polecam zobaczyć filmiki Mańka z FNF - mówi się dobrze o nim i tym stylu.
New style natomiast to po prostu tzw. hip hop. Dużo się na ten temat dyskutuje, że hip hop to kultura. Natomiast teraz taniec również się tak nazwało. Powinno się go nazywać new stylem. W jego skład wchodzą poppin', lockin', old school itp. Ale np. house ponoć już nie.

Więc... no.
Ja nie wiem, czy to jest całkowita prawda czy też nie...
Także, nie bijcie xD
Mam nadzieję, że inni użytkownicy również się wypowiedzą i najwyżej powiedzą co Oni wiedzą.
Liczę, że Lola się tutaj wypowie, ponieważ wydaje się mi, że wie dużo na ten temat ;)
Uciec daleko i uczyć się tańca...
To moje marzenie <3

http://big-size-crew.bloog.pl/
Alhana
V.I.P.
V.I.P.

New Age

Postprzez hiphophooray » 23 maja 2010, 15:53

: ) Dzięki . : ) Lubię Mańka. Ma fajny styl.
hiphophooray
V.I.P.
V.I.P.

New Age

Postprzez Alhana » 23 maja 2010, 15:55

Noł problem, lubię się czasem 'przydać' xd
Tylko tak jak mówię i podkreślam - nie daję głowy na pełna prawdziwość mojego przemówienia ;]