• Reklama

Taniec - dwa lata przerwy. Mam pytanie

O Hip-hopie i bboyingu

Moderator: Lili

Postprzez Kasia » 25 lis 2010, 02:28

Witam! Mam obecnie prawie 21 lat, chciałabym po dwuletniej przerwie znowu tańczyć. Tańczyć zaczęłam kiedy miałam 13 lat, wcześniej trenowałam akrobatykę i w ogóle byłam wysportowana. Taniec był dla mnie cenniejszy od szkoły, czego ludzie nie rozumieli chyba, ale rodzice nie utrudniali mi rozwijania tej pasji. Teraz studiuję i trochę mi zaczęło brakować tańca.

Mam pytanie czy można powrócić i tańczyć hip hop na dobrym poziomie? Uważam, że można, ale może ktoś ma podobne doświadczenia? Jeszcze jestem ciekawa, co trzeba zrobić, aby być tancerką, która tańczy hip hop zawodowo ? W końcu kiedyś chciałam nią być...

Dodam jeszcze, że nie uznaję robienia czegoś byle jak, jeżeli się angażuję to całym sercem, ludzie których znam w niczym nie byli tak wytrwali. Jak tańczyłam to nie tylko tak dla siebie, ale lubiłam się pokazywać, pokazy, występy... Nie satysfakcjonują mnie kursy , które robi się tak sobie, żeby sobie spędzić miło czas. Chcę się naprawdę rozwijać:)
Kasia
User
User

Postprzez prima21 » 25 lis 2010, 09:32

Ja uwazam ze na robienie tego czego sie kocha nigdy nie jest zapozno! :-D
wystarczy tylko zebrac sie do kupy i zapracowac na swoje..wiec do dziela!! ;-)
a mozna wiedziec dlaczego przestalas tanczyc??
pozdrawiam :-)
Taniec...wyrazam nim swoja dusze...
prima21
User
User

Postprzez Kasia » 25 lis 2010, 23:08

Dzięki za odpowiedź:) Przestałam tańczyć, bo rodzice przestali mi dawać kasę na zajęcia. Niestety to kosztuje, dlatego teraz pracuję i zamierzam się zapisać na taniec. Już w grudniu najchętniej bym zaczęła, w styczniu to już na pewno zacznę. Bardzo się cieszę :-D

Lubię taniec w grupie:)

Fajnie, że nie jest za późno. Wkurza mnie jak gdzieś jest za późno chociaż ma się 20 lat.
Kasia
User
User

Postprzez prima21 » 27 lis 2010, 19:21